czwartek, 23 sierpnia 2012

pink shirt

Nie wątpliwie można powiedzieć , że koszule królują w tym sezonie. Sieciówki oferują zarówno  najróżniejsze kroje jak i kolory ( od jasnych pasteli po soczyste neony ).Mi szczególnie przypadły do gustu te z asymetrycznym wycięciem ( krótsze z przodu , dłuższe z tyłu ) i kołnieżykiem zapinanym pod samą szyję.I jestem pewna , że w mojej szafie pojawi się jeszcze nie jedna taka koszula .A oto moja stylizacja :



                                                           koszula : bershka
                                                           szorty: h&m
                                                           okulary: reserved

4 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz. : )
    zapowiada się fajny blog. może dodasz możliwość obserwacji? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Oczywiście 'obserwacje' juz dodałam , dziekuję Ci bardzo za przypomnienie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie się zapowiada twój blog :) Życze powodzenia :*

    zapraszam: rocketintospace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń